4 is the magic number

108200-233

Detta visste du inte om mig:

Fyra jobb som jag haft:

  • "Monterflicka" på båtmässan (Ej som det låter, utan servera kaffe, läsk, korv osv till kunder som vill låna pengar) ;)
  • Räknas barnvakt?
  • Grand Hõtel
  • Sedan har jag bara praktiserat bla. på olika hotell 3 ggr, italiensk restaurang, dagis, inredningsbutik och bank. :) Dock obetalt såklart :)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  • Moulin Rouge
  • Devil wears prada 
  • Titanic 
  • Wedding planner  

Fyra TV-program jag älskar att titta på:

  • O.C 
  • Desperate Housewives
  • Prison Break 
  • Lost 

Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

  • Aftonbladet
  • Playahead (Jaa, jag har fortfarande pa :P haha)
  • Bloggen
  • Google

Fyra favorit-maträtter:

  • God köttbit med klyftpotatis, sparris, grillad majskolv och bearnaisesås (Slår allt)
  • Pizza
  • Pappas "Pennor med köttfärssås" som vi kallar det hemma 
  • Farfars rådjurssadel med hans underbart goda svampsås plus potatis från grannen Harrys potatisland :)

Fyra drycker:

  • Cola med is och citron 
  • Oboy 
  • Icetea peach 
  • Favvodrink på krogen: Fuzzy navel, Sex on the Beach och Cosmopolitan 

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

  • Någon strand vart som helst där det är varmt
  • New York
  • Paris
  • Hemma (Haha för just nu sitter jag fast i älsklingens lägenhet ;P har ingen skjuts hem) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0