Dan före dan före doppare dan

108200-258 
Vår fina julgran (Hur stor som helst hehe, den får knappt plats där den brukar stå, men det är så julgranar ska vara tycker jag. För jag gillar stora och amerikanskliknande granar mer än den vanligaste svenska typen, därför har vi kungsgran, som är mycket större och tätare) Haha nödvändig information, not :)

Julen är så mysig. Man får verkligen en speciell myskänsla vid julen. Just dagarna innan julafton är speciella. Idag klädde vi granen och åt lussebullar och drack varm choklad med grädde.. Mums! Längtar tills julafton dels till presenterna men också att äta julmaten för i år har jag inte ätit någon jul mat alls innan julafton vilket man alltid annars brukar göra. Så nu tror jag att julbordet kommer bli mycket godare.

Ååå bra 2 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0