Finfina julklappar

Julen 2006 var verkligen hur bra som helst. Vi hade det jättemysigt ute på landet hos farfar. Som vanligt åt man lika mycket som man normalt gör under en vecka. Hihi så nu får det vara lite lungt på mat fronten kanske. :P Fick så himla bra och fina julklappar, är supernöjd. Här är några:

* Louis Vitton Speedy 30    
Tack älskling!!! Bästa julklappen i mitt liv. Åå den är så fin min älskade väska. Min andra älskling :P


* Presentkort på Zara

* Pengar

* Prenumeration på VR

* Mysbyxor i mörklila

* Bröllopsmagasin

* Ysl Mascara

* Ysl Concealer
* Buzz Music Quiz (Ett Playstationspel)
* Buzz the Big Quiz
* Jättesött set, halsduk, mössa och vantar
* Duntofflor
* Godis
* Underkläder
* Dior kiss i färgen Snow cherry
* Biotherme Ansiktsmask på tub
* Gymväska, handduk och vattenflaska från jobbet :)

Det var det jag kom ihåg iaf. Tänkte också visa en utav prestenerna jag gav till älskling. Jag gjorde ett fotoalbum från våran greklandsresa i somras. Det tog en himla massa tid men resultatet blev riktigt bra. Jag gjorde det som en liten sagobok. Och sedan klippte jag och klistrade dag efter dag haha :P

       

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad fint! Verkligen en betydelsefull julklapp :)

2006-12-27 @ 15:46:30
Postat av: Emilia

Sussi: Tack, ja jag älskar att ge bort personliga presenter. Jag är en riktig pysselfia :P

2006-12-27 @ 16:18:24
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Angelique

Nästa gång vi är hos micko vill jag se det där albumet! Och så får du gärna visa videon som är inspelad på dig när du får din väska nångång :D haha!

2006-12-27 @ 16:48:43
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: Emilia

Ange: Hehe ja det ska du nog få se :P

2006-12-28 @ 14:02:05
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0