Jullov och massor med julmys

108200-255

Idag blev det äntligen jullov. Fast egentligen så är det jullov på riktigt på torsdag då vi har julavslutning men imorrn är jag ledig så jullovet börjar redan idag :) Känns så himla mysigt. Jag älskar verkligen julen. I år ska vi vara hos min farfar som bor ute på landet i strängnes. Så himla synd att det inte kommer vara snö, det är så himla fint där ute när det är snö överallt. :( Men men mysigt ska det bli iaf. Sedan på juldagen så kommer min söta pojkvän ut dit också och då ska vi ge varandra våra julklappar :) Och något till farfar såklart eftersom att han fyller år på juldagen. Mmmmm mys, mys och mys och ha en riktigt supergo jul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0