Lägenheten börjar äntligen bli klar

108200-287

 

Jag har ju länge sagt att jag skulle visa lite bilder från lägenheten. (Min pojkväns fast jag bor där ganska mycket och hehe det är jag som ansvarar mest för inredningen :P) Nu börjar det faktiskt bli riktigt fint här inne. Det var ca 2 och en halv månad sedan inflytten och lägenheten är snart klar. Känns väldigt bra. Det som fattas nu är lite hyllor, lampor och grdinerna som min mamma ska sy när hon hinner. Igår var vi på ikea och köpte ett vardagsrumsbord och så köpte vi lite kuddar, en kökslampa och andra småsaker. Det är en så himla stor skillnad här nu mot hur det såg ut innan vi flyttade in. Så här såg det ut då:

Då:  Nu: Se ovan

Kommentarer
Postat av: Michel

Looks sweet!
Men det är iofs mitt place...

2006-12-28 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0