Lite färg tackar man väl inte nej till

108200-310

Nu har jag haft en liten skämbort mig själv morgon. Gud så skönt det var. Först härlig sovmorgon till halv 11. Härlig frukost med varm choklad med grädde :P min favorit :) Sedan gick jag till gymmet och solade. Skönt med en liten färg, okej man blev ju ingen Gisele direkt men iaf. Låg hela tiden och fantiserade att jag låg på en strand, hihi. Hur skönt som helst att känna lite värme i höstmörkret. Det tråkiga var bara att radion inte var igång i solarierummet så jag låg och gjorde små låtar med tickljudet från klockan haha.. :) Vad gör man inte för att underhålla sig själv. :) Sen när jag kom hem tog jag en lång härlig dusch och lät inpackningen sitta i hur länge som helst så nu är håret lent och skönt. Sedan avslutingsvis smörjde jag in hela kroppen med massa härliga krämer. Nu är det manikyr och pedikyrdags. You got to look smashing on new years eve! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0