Matteprov och julbord imorrn!

Emilia! Vad håller du på med? Ja, det kan man ju fan undra klockan är 23:04 och jag har inte börjat plugga än till matteprovet imorrn. Dels för att jag inte orkat, dels för att läraren sa att det mer var som ett läxförhör och dels för att det känns som att jag kan. Men man ska ju alltid kolla igenom iaf så att man inte missat eller glömt något.. Får göra det i sängen nu.

Något annat väldigt irriternade! Imorrn har vi julbord i Novisen (våran lärlingsrestaurang) och som varje år så hjälps alla åt även vi i hotell-klassen. Och jag kan inte hitta mina serveringskläder! Jag har som vanligt lagt dem på ett sånt där smart ställe som man tycker är smart när man väl lägger de där. Men nu har jag fan letat överallt! Hittade kockkläderna för de har legat på samma ställe sen i ettan då vi slutade använda den men serveringskläderna har jag lagt någonstans efter senaste gastronomikvällen. Ska leta mer imorgon nu måste jag plugga matte!

That´s all...

Good night... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0