Nyårsdrömmar



Imorgon är det julafton. Då är klädvalet ganska lätt. Man tar något lagom fint och gärna en mysig stickad kofta att ha då det blir lite småkyligt. Sen lägger man till lite rött så har man en juloutfit. Men mitt stora problem nu är min nyårsoutfit. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag vill ha klänning! Det är ett måste, gärna en svart pluffig. Min dröm-nyårsaftonklänning är den sista här ovanför. Det är en Vera Wang, men smakar det så kostar det. :( Men man kan ju alltid titta och drömma. För att få ha på sig någon utav de här klänningarna ovanför, vore verkligen en dröm.  

 Ett par Louboutin-heels till vore inte heller dumt :P

Bilder: Net-a-Porter

Kommentarer
Postat av: josefin

snyggt!!!

2006-12-23 @ 22:45:54
URL: http://josefinpersson.blogg.se
Postat av: Emilia

Ja tänk att få ha en sådan blåsa på sig på nyår... Åhh :P

2006-12-23 @ 23:55:42
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0