Barskola och vinkällare på schemat!

Idag har det varit en ganska rolig dag faktiskt. Vi har haft en aktivitetsdag med skolan. Först var vi på Nordiska Museet och tittade på en utställning om uppdukningar genom tiderna (som vi redan sett året innan, ganska onödigt!) Men sen vart dagen bättre. Vi hade två timmar på oss att käka och då gick vi till Jensens där Camilla jobbar och käkade jättegoda ceasarsallader, mums! Sen bar det av till Birgerjarlsgatan till Stockholm Barakademi, där fick vi se lite hur deras skola såg ut, sedan fick vi testa flarring, då man kastar runt flaskorna, var ganska kul men det gjorde ont när man kastade fel! Sedan bara det av till Vinkällaren Grappe där vi fick titta runt lite i vinkällaren.

Sen var det klart! Säger bara AJ! Jag hade ju då självklart dagen i ära och allt tagit på mig mina gråa ankelboots med smal klack och jag säger bara AJ.. Har så ont i fötterna, men fina är de! Så det var det kanske värt.. Vill man vara fin får man lida pin...

108200-79  Dagens outfit, minus skor
Vitt basic linne, H&M
Grå stickad kofta, ZARA
Sidenband
Stuprörsjeans, H&M
(Utomhus: Gråa ankelboots, svart skepparjacka & leopardscarf)
Håret var lockigt och fint idag. I det hade jag ett gråblått brett diadem och runt halsen ett utav mammas gamla pärlhalsband


Kommentarer
Postat av: M

Vilken Hottie ;)

2006-10-16 @ 18:18:16
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Emilia

Haha lite genomskinligt att det är från dig baby :) Hehe eftersom att min URL är inställd på din dator :P Men tack iaf

2006-10-16 @ 19:12:13
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: amanda arvidsson

hejhej emilia, :)
fett coolt att ha en egen sida! :)
puss

2006-10-17 @ 18:37:25
Postat av: Emilia

Hehe ja det är kul :)

2006-10-17 @ 19:39:51
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0