2 par nya skor.. :D

108200-11

Ååå är så glad hittade dessa två söta ankelboots idag. Mamma hade nämligen köpt tre stycken par skor på skopunkten men såklart (typiskt mamma) så hade hon sett ta tre betala för två och tog 2 par hon hittade fort. Men hemma så kom hon på att hon intte ville ha något av de två extraparen så hon sa att jag skulle kunna få ett par där när hon skulle byta. Jag blev faktiskt förvånad över Skopunkten, jag hade inte direkt förväntad mig att hitta någet speciellt men de hade faktiskt ett par fina skor. I alla fall så hittade jag de här två och jag fick båda av mamma :D De kostade bara 100 kronor i tillägg så idag har jag fyndat.. Vart verkligen chockad att jag hittade två par som jag dessutom tyckte jätte mycket om..

Weeii, Nu är Emilia glad :D
Fast kanske lite sur för att jag inte hittade något YSL YSL -liknade skärp i min storlek :(



Kommentarer
Postat av: Josefin

snygga skor :)

2006-09-10 @ 20:49:55
URL: http://josefinpersson.blogg.se
Postat av: Emilia

Tack så mycket, värsta fyndet, 98 kronor :)
Vart i Järvsö har ni ert landställe då?

2006-09-11 @ 07:17:32
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0