Cafémys

Cafémys
Mmm så mysigt det är att fika. Blev så sugen nu när jag sitter här och huttrar med min rosa fleecetröja vid datorn. Igår vart det en riktig superfika med C och N. Skulle egentligen bara ta en snabbfika men det är ju så mysigt att man glömmer bort tiden så vi satt där i nästan en timme. Brassade på riktigt rejält med kladdkaka och varm choklad med grädde på det supermysiga cafét John Chris på Drottninggatan.

Det bästa med vintern är att man får en anledning till att dricka varm choklad, min absoluta favorit!! :D


Kommentarer
Postat av: Vanja

Kul, jag jobbar där, vilket inte är lika mysigt ;)

2006-09-30 @ 20:01:55
Postat av: Emilia

Okej :) , det är verkligen världens mysigaste café ;)

2006-10-01 @ 13:31:49
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0