Dagens inköp

        Zara kofta              Cookie

Tittade förbi på Scorett idag men ytterligare en gång (tredje gången) fick jag gå ut besviken, för att de inte hade mina skor. Men då var jag tvungen att tröst-köpa något. Det blev en grå kofta från Zara, syns inte så bra på bilden eftersom att jag tog med mobil, sen blev det lite mer grejor till älsklingens lägenhet. Kan inte säga vad det är eftersom att det är en present och han läser nog det här, men de kommer iaf passa asbra med hans stora audrey hepburn tavla från ikea. Och sedan vart det en liten belöning för mitt slit idag på jobbet :) haha dagens ursäkt , en choklad-cookie från Wayne´s coffee, mums äter på den nu :)

Ikea tavla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0