En lista igen :)

Personfakta:
Namn:
Emilia
Kön: Kvinna
Ålder: 17 (18 om prick 3 veckor :D )
Längd: 173 cm
Smeknamn: Emilia nuförtiden och älskling eller baby av M
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej, men jag måste verkligen prova snart
Stått på scen: Ja haha ganska många ggr fakiskt
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej inte vad jag vet
Klättrat på berg: Räknas järvsöklacken??
Sett vita huset: Nej, skulle jag vara i USA skulle jag ha annat viktigare för mig; shopping!

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: ENGELSKA!!

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja :)
Vet den om det: Ja haha
Vad tittar du på hos en man: Charm, utseende, humor.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar:  Har inte bråkat med dem
Bråkat med en kompis: nej

Gillar du att:
Ge kramar: Jaaa :D
Ge massage: Ja, fast hellere få
Gå promenader i regnet: Nja

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren:
Var på Mallis och var på landstället mer kommer jag inte ihåg
Svär du för mycket: Ja, tyvärr :(
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblå
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls, kollar på tv med M´s laptop i knät
Vad är bredvid dig just nu: Laptopsväskan och min handväska som just nu är dekorerad med min mammas leopardscarf från 90-talet :D (Man ska aldrig slänga sånt) :D Blir alltid modernt någongång.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Det är ett Mikael-bord från ikea ( http://www.ikea.com/PIAimages/21096_PE106115_S4.jpg )
Vad var det sista du åt: Mums, det var grillat hemma på framsidan.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Åå va svårt, det vet jag inte. Kan inte säga M därför man vet aldrig vad som händer, även fast vi varit tillsammans i över 3 år så kan man ju inte veta hur livet kommer se ut sen :S
Har du en lavalampa: Haha nej tack och lov 
Hur är vädret just nu: Ser inte för det är kolsvart ute.
Vad gjorde du igår kväll:  Hade filmmysar-kväll med M
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: M, shoppingfynd, pengar och glada moments med tjejerna
Vart skulle du vilja du åka: Just nu skulle jag vilja åka till Paris och shoppa lite :) Efter 18 års-dagen såklart då man förhoppningsvis har fått lite pengar
Vill du ha barn: Jaa, det måste jag ha! Jag vill ju t.o.m ha det nu haha :P
Vad ska dom heta: William ska killen heta och om det blir en till kille Adam, tjej så vet jag inte, jag gillar Wilma, men det kanske låter fjantigt med William & Wilma??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0