En lista om Mig:

Louboutinskor

Namn:
Emilia
Antal kuddar i sängen: 5 st men använder 2
Bästa platsen på jorden: Åå vad svårt, då får det bli altanen på landstället i Järvsö, vid solnedgång såklart!
Drömmer om: En LV Speedy 30
Favorit-tvprogram: O.C, Desperate Housewives, Prison Break & Lost
Favoritbar: Har inte fyllt 18 än :(
Favoritbok: Hmm, Jenny S är en väldigt bra bok
Favoritdryck: Iskall CocaCola med en citronskiva (Och är jag hemma sitter jag och doppar citronen och dricker från den haha, gör ingan annan det? )
Favoritfik: Har ingen favorti direkt
Favoritfika: Kanelbulle/Kladdkaka & Varm choklad/Iste
Favoritfilm: Oj det kan jag inte på rak hand
Favoritförfattare: nej har ingen
Favoritgodis: KexChoklad
Favoritkläder: Stuprörsjeans
Favoritmat: Perfekta måltiden: Oxfilé med klyftpotatis med ungsgratinerade morötter, bearnaisesås och såklart min favorit: sparris.
Favoritmusik: Tycker om det mesta, rock, pop, RnB
Favoritrestaurang: Gillar de som har lite amerikanskt stuk typ TGI Fridays, HardRock Café och Café Hollywood
Favoritskådis: Gillar många, men jag gillar alla med Julia Roberts tycker att hon alltid väljer bra filmer.
Favvoritfärg: Rosa
Frisyr: Långt hår, lite uppklippt, måste till frisören!
Går i sömnen: Nej, inte vad jag vet iaf
Har på mig just nu: Svarta stuprörjeans från Gina tricot, baslinne från H&M, marinblå/vit randig kofta från märket St:Tropez och en tunn guldkedja med ett hjärta på som jag faktiskt fyndade på Kappahl av alla ställen :D
Hårfärg: Mörkblond
Högsta önskan: Att få en Louis Vuitton Speedy 30 i födelsedagspresent!!
Kammar håret: Brukar mest borsta
Kan baka bullar: Jag älskar att baka
Ogillar mest hos folk: Omogna människor!
På söndag ska jag: Plugga matte :(
Senast köpta skiva: Haha typ 4 år sen?
Senast sedda film: Mona Lisas Leende
Skonummer: 39
Skulle helst vilja: Att M kom hem ngn gång så vi kan laga middag!
Tror på evig kärlek: Ja, såklart!
Tror på spöken: Nja :P Men man ska aldrig säga aldrig. Vi kommer ju faktiskt aldrig att veta sanningen.
Tror på ufon: Nja kanske inte ufon, men jag tror absolut inte att vi är dom enda levande i HELA stora rymden :)
Vill kunna: Spela hela Guns´n´Roses låten Welcome to the Jungle på elgitarr
Vill åka till: Till ngt varmt paradis under tråkiga vintern, Stora drömmen är ju Maldiverna
Är bra på: Att se glad ut fast jag kokar inuti
Ålder: 17 going 18 in 24 days!
Åt till frukost imorse: Äckligt nyttigt bröd från Axa
Ögonfärg: Blå
Önskar mig i present: Haha uttjatat men en Speedy 30  Speedy 30:D och pengar

Så nu vet alla lite mer om mig, förhoppningsvis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0