Första inlägget

Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag ska börja blogga! Det hela började med att jag bara läste Ebba von Sydow´s blogg på VR, sedan ökade det med att jag gick in och läste kompisars, men nu har jag blivit helt galen. Läser säkert minst 5 olika bloggar varje dag. Så nu kände jag att det är dags att jag skaffade en egen.

Jag har funderat på lite hur jag ville att min blogg skulle se ut, jag vill ju att den ska vara jag. Vilket betyder att man kommer läsa mycket om mode och shopping eftersom det är det jag verkligen älskar och det är den typen av bloggar som jag förälskat mig i. Men jag kommer även skriva om andra vardaglia saker som händer i mitt relativt "vanliga" liv. :) Så räkna med många inlägg från mig i framtiden.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0