Första kändisen på jobbet

108200-44

 Idag fick jag äntligen träffa min första kändis på jobbet. Tyvärr så får jag inte säga vem det är, hotellets policy. Men jag kan säga att det är en som är väldigt känd i fotbollsvärlden. :D Hihi han var iaf jättetrevlig och allt gick bra, jag klanatade mig inte eller något sånt :) Så nu har jag jobbat i 5 dagar på Grand Hotel och jag har redan sett en kändis :) Fast jag har gått upp till några människor jag inte vetat om att de var kända också. En var tydligen en utav Sveriges mäktigaste affärsmän och en var någon känd vin-kille :) Hihi men jag väntar på den dagen då någon ska säga: "Emilia går du upp med den där brickan är du snäll, det är till Mrs. J Simpson"  Haha jag skulle dö. Då skulle jag skita i att man inte ska be om autografer och sånt. Jag skulle göra det ändå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0