Körkort

God morgon, gud va skönt jag vaknade nyss. Mmm finns inget bättre än att sova. Fast från och med nästa vecka så blir det jobbigt, då ska vi börja praktisera. Och jag är ju inte lite nervös?! Jag ska praktisera på Grand Hotel, ja precis Grand. Jag kommer dö av nervositet första dagen. Alla är väl typ proffs där? Eller?
Ska dit på måndag och hälsa på min handledare. Det första jag gjorde när jag la på luren efter att ha bestämt en tid, var att börja planera vad jag ska ha på mig :) Men det är ju inte så konstigt? Man måste ju se ordentlig ut men ändå inte för mycket. Ja vi får väl se vad det blir för kläder. Ska åka och shoppa med M på söndag får se om jag hittar något gulligt och representativt då :)



108200-7
Idag har jag min fjärde körlektion. Åå jag vill verkligen ha körkort nu, kommer bli så skönt att kunna typ åka och handla när man vill. Och åka iväg och göra roliga saker med girlsen. Fast N har ju redan körkort och snart har nog C det också, hihi för jag vet att hon kommer klara det :) I just know..
Fy sjutton va bra jag skulle passa i den där bilen! Den nya Audi TT´n är ju bara såååååå snygg. För de som inte vet så är Audi TT min absoluta drömbil och har varit enda sedan den första modellen släpptes..
Så dagens HA-begär blir nog en Audi TT :D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0