Louis Vuitton Speedy 30

     Louis Vuitton Sppedy 30

Älskling jag ber dig! Haha snälla, snälla, snälla :D Min absoluta drömpresent! ( Idag är det bara 24 dagar kvar tills jag är 18!) Jag skulle skrika mig hes av glädje, jag skulle hoppa sönder soffan och förmodligen göra alla döva runtom mig om jag fick den här :D
Drömmer om den på nätterna, dagdrömmer om den på lektionerna och planerar outfits till den hemma vid datorn. Ingen runtom mig kan nog förstå hur mycket jag vill ha denna lilla sak. Men den skulle bli så älskad..
 
Haha jag låter helt galen, men jag är galen: I DEN HÄR VÄSKAN!!!

P.S. Stakars M  :)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag köpte en idag, känslan att nonchalant strosa runt och dingla med påsen och dess värdefulla innehåll är otrolig!

2006-09-30 @ 20:01:07
Postat av: Emilia

Åååå gud va kul!! :) Jag längtar så mycket tills den dagen jag nöjt storsar ut ur butiken och haha jag tänker alltid som du säger att man dinglar med påsen haha :D

2006-10-01 @ 13:33:39
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0