Mitt framtida liv??

Mitt liv om 10 år???


Idag var det lördag igen då. Dagarna går så himla fort, snart kommer jag ha fyllt 18, snart kommer julen vara över, snart kommer praktiken i Spanien vara över, snart har man tagit studenten, ja det är väl bara en tidsfråga innan man står där med skrikande barn klänganes på en, en villa där allt måste fixas och en karriär man kommer undra vart den tog vägen??? Eller? Ibland kan jag faktiskt tänka så men oftast så ser jag min framtid som en liten saga. Så här ser mitt liv ut i mina drömmar:

  1. Jag tar studenten med toppbetyg :D ( i en drop-dead gorgeous klänning)
  2. Göra det där asroliga som man ska komma ihåg resten av livet (typ som det sista men gör innan allvaret ska börja haha) Kanske jobba utomlands? Eller jobba järnet hemma för att sen dra till något häftigt ställe typ, Australien, Usa eller Asien.
  3. Komma tillbaks helt fylld med roliga upplevelser och då vara sugen på att börja plugga igen. :) Förhoppningsvis...
  4. Plugga marknadsföring och ekomomi, samt eget företag kurser på Högskolan
  5. Hitta den perfekta lokalen och uppfylla min dröm: Öppna en egen Bröllopsbutik, där det ska erbjudas allt från kläder till planering av bröllop.
  6. Hitta min drömman, kanske är han som jag har nu, kanske inte ?? Man vet aldrig..
  7. Gifta mig med det perfekta bröllopet i Järvsö kyrka.
  8. Hitta ett gorgeous hus norr om stan.
  9. Skaffa barn nummer 1, William  :D vet att det blir en pojke haha
  10. Och en sisodär tre till fyra år senare barn nummer 2 som förhoppningsvis blir en tjej :) Har tyvär inge tjej namn än haha, men om nummer 2 blir en kille så blir det en Adam :)
  11. Och så levde de lyckliga i alla sina dagar.....

Det skulle vara ganska roligt att titta på den här listan typ 30 år senare och se hur allting blev :) Tänk om det inte alls blir som man tänkt sig :S Fast jag tror att vad som än händer blir det nog bra.. Livet blir ju inge roligt om man har det upplagt i en planerad mall. Nej, det får bli som det blir :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

har du också landställe i järvsö :O

2006-09-09 @ 17:15:23
URL: http://josefinpersson.blogg.se
Postat av: Emilia

Jaa?, har du också det ?!? Haha

2006-09-09 @ 23:37:01
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0