Sämre stil nu: Britney Spears

Britney förr  Britney NU

Okej den bilden till vänster är en tidningsbild och den är retuscherad så det bara skriker om det. MEN, det är ju ändå inget snack om saken Britney Spears har blivit en riktig sunkis. Och det kan jag faktiskt bevisa, ta en vanlig vit klänning, kanske inte så modern men hey det är ju inget fel på den.
Steg 2, sätt den på Britney Spears: Resultatet blir ju en helt annan klänning. Okej hon är ju gravid på bilden men det är ändå ständigt dessa FLIPFLOPS!! Jag kan hålla med flipflops är bekvämt men det är inte en allround-sko som man kan ha till allting! Här har hon iaf tagit sig till en Jimmy Choo affär och köpt ett par skor men i flipflopsmodell?!

Visst jag tycker väldigt mycket om Britney i övrigt, jag läser typ allt som skrivs om henne och hon var mig stora idol när jag var liten. Och hon verkar vara en bra mamma, för jag tror inte ett skit på alla dumma rykten om att hon skulle va en dålig mamma. Hon har så mycket press på sig stackarn. Men en sak kan jag i alla fall hålla med om: Klä sig, det kan hon inte!

Kommentarer
Postat av: Mic

Naw, min lilla modeexpert :)
Visst, Britney har blivit sunkig, urk!

2006-09-23 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0