Att blogga är kul

Jag satt precis och funderade på mitt bloggande. Och jag kom fram till att dels är det kul att hela tiden ha något att göra när man har tråkigt och sen gillar jag att skriva ner alla mina konstiga idéer och tankar. Men framför allt så är det kul för mig själv. Jag kan gå igenom bloggen och läsa saker som jag helt glömt bort. Jag läste i veckan från i maj månad, då jag skrev mycket om studenten ♥, en väldigt glad men ändå känslosam månad. Men wow vilken glädje! När jag läste mitt korta inlägg från morgonen på studentdagen fick jag som en klump i magen. Det kändes! Känslan man hade den morgonen kommer jag aldrig glömma!

Livet går alldels för fort...

Men då är det kul att ha en blogg så man skriver ner känslor och händelser som man kanske kommer glädjas av i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0