In love again

Ofta när jag ser något jag inte bara gillar utan gillar väldigt mycket så använder jag ofta uttrycket: "Jag är kär". Jag hade precis ett sådant moment. Ja menar kolla in denna:

image858

 

Jag älskar ju rosetter och när jag såg den här klänningen på Asos var det ett litet halleluja-moment för mig. Tänk den på nyårsafton! Hjälp, varför såg jag den här klänningen? Jag kommer inte kunna släppa den här :S
Men jag kan inte betala 2426:- för en klänning just nu eller klart jag kan men det känns ändå som för mycket pengar. Sen har jag inte så många tillfällen att ha en sådan klänning. Iofs på nyår men jag vet inte ens vad jag ska göra på nyårsafton än så.

Men ååå kära lilla klänning. Ligg under julgranen på något magiskt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0