Old Fashion style

Efter lite klipp och klistrande i photoshop har jag äntligen fått ihop mitt drömsovrum: 
 
image865

Så här hoppas jag verkligen mitt framtida sovrum ser ut! Jag älskar vitt & antikt blandat med modernt. Jag har alltid föredragit det klassiska framför det mer vågade när det gäller inredning. Så då är det inte så konstigt att vitt är en favoritfärg. Inspirationen till det här sovrummet tog jag från Charlotte´s lägenhet från Sex and the city, Annastinas lägenhet och ZaraHome där jag typ blev kär i allt de sålde! Bra att de har öppnat internetshop nu.

Men jag undrar om M gillar den här stilen ;) För annars kan ju mitt sovrum inte se ut så här eftersom det är hans sovrum med. Får fråga när han kommer hem. Tror han kommer tycka det är lite för romantiskt och vitt. Tror han vill ha mer färg. Men man vet aldrig. Ibland när jag visar just en liten detaljsak kan han säga, fy va ful eller nej aldrig! Haha men sen om man visar samma sak i tex ett färdigt rum eller så su brukar han gilla det. Så kanske gillar han den här stilen när han ser allt tillsammans. 

Update: Jag frågade M och han sa: Det är väldigt vitt, jag skulle nog vilja ha lite mera färg. Haha känner jag min pojkvän väl eller vad? Haha ;) Men han gillade ändå stilen och kunde tänka sig den i sovrummet.

Sakerna på bilden: 

♥ Säng, sideboard, stol är från serien Wilma från Mio
Byrå, Ikea
Ljuslyktor, Iittala
Kudde, spegel, bäddset, galge, korg, Zara Home

Kommentarer
Postat av: kattis

Den där stilen tycker jag så himla vacker!

2007-11-01 @ 21:39:08
URL: http://tummelisas.blogg.se
Postat av: kattis

Den där stilen tycker jag så himla vacker!

2007-11-01 @ 21:39:13
URL: http://tummelisas.blogg.se
Postat av: Emilia

Kattis: Ja den är verkligen romantisk och vacker :) Vilket är precis den stämningen man ska ha i ett sovrum enligt mig :) hihi

2007-11-01 @ 22:17:59
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0