Önskelista till 20-årsdagen

Det är snart dags för min 20 årsdag och eftersom jag har fått önskemål om att lägga upp önskelista så gör jag det. Så här är den och den uppdateras så fort jag kommer på nytt (de första är som sagt önskningar hehe, det heter ju ÖNSKElista) :

Burberry plånbok, Nova check wallet
Burberry paraply, Chelsea, svart med monogrammet på insidan
Burberry signature cashmere scarf, Färg: Rose
Emilia halsband från Supastar, Cable chain, 40 cm 
♥ Presentkort på NK
Viking gummistövlar, rosa, stl 39
Mateus tallrikar, gräddvita stora med mönster i kanten, alt. presentkort på nk :)
Sex and the city boxen
♥ Drinkshaker, helst i borstad aluminium el. liknande
A piece of cake, kokbok av Leila Lindholm
Leilas guldkant på vardagen, kokbom av Leila Lindholm (Men helst "A piece of cake")
Margarete skålar ljusrosa, ljusturkos eller ljusgrön (några utav de som strå på andra hyllan uppifrån) alt. presenkort på nk eftersom de finns där.
Bruka design skålar med text (tex. godis, popcorn) eller det rosa tårtfatet
♥ Redken shampo och balsam från den blåa Extreme serien
♥ Redken hårspray maximum control
♥ Redken Vinyl glam 02
Chanelbok från NK´s bokhandel
Thomas Sabo armband, silverkedja med fina berlocker tex. någon utav dessa eller den här eller den här

Uppdateras...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Margarete skålar finns också på Ica-Maxi i läckra färgerna rött, vitt och svart. Hälsar Päronen

2008-08-23 @ 23:57:11
Postat av: Emilia

Mami & papi: Ja det vat jag ju :P Men jag vill ju ha pastellfärger :) så det matchar min babyrosa :)

2008-08-24 @ 11:23:14
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Hej

Äntligen kom listan jag väntat på.

Du vet vart jag är, ikväll bli det VIGLI igår var vi i Chania. Gissa vad lunchen bestod av Giros Pita på stranden med en kall Cola light.

Kram på er hälsa M. Vi hörs snart

2008-08-26 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0