Hit ska jag!

Såg precis på Design: Simon & Tomas och fastnade direkt vid tv:n när jag såg vilken stil de skulle inreda i.

image1127 image1128image1129 image1130

Inredningsbutiken de gick in i i början fattade jag intresse för direkt, kollade upp det och den heter Zandvoort och ligger i Henriksdal som ligger typ vid hammarby sjöstad. Alltså inte alls långt ifrån dit vi ska flytta hehe så jag började direkt tänka på smidigt att flytta möbler haha. Nej nej, det såg ganska dyrt ut. Men jag och M ska dit och få lite inspiration. Visst vi ska inte köpa möbler än men snart måste vi ändå börja bestämma tapeter och sådant och då måste man ju veta vilken stil man ska ha.

Bilder: Zandvoort.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla fint! :)
Men tyvärr ser det hyffsat dyrt ut :(
men jag tvivlar inte på att dit hem kommer att se ut så om ett par år ;)

2008-02-06 @ 15:41:30
Postat av: Emilia

Ja det var det första jag tänkte med när jag kollade på hemsidan. Men jag vill mest dit för att få inspiration och känna vilken stil man vill ha :) Så kan man hitta billigare alternativ sen :)

2008-02-06 @ 21:59:35
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0