Tapet & sovrums-inspiration

Eftersom tapeter är det första vi måste köpa till nya lägenheten är det lika bra att börja titta redan nu. Jag surfade runt på tapetorama.se och hittade en del fina:

       

Som ni ser är alla i samma stil men det är sådant tema sovrummet har. Romantiskt, vackert och harmoniskt :) Tänk nu en utav dessa med Wilma sängen och klädskåp och sideboard. Med massa söta ramar från Sia och en vacker vit spegel och hissgardiner från himla. Jag börjar få ihop hela paketet nu hehe (se nedan mitt ihop plock av favoriter i ps) Det kommer bli hur mysigt som helst. Sen ska jag sy kuddar i samma tyg som fondtapeten som man kan ha i sängen. Jag vill börja nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0