Äntligen riktig sommarvärme

Idag var vädret verkligen på topp. I helgen ska det bli superfint, det gillar vi :)

Idag har jag jobbat hela eftermiddagen till 20,00. Var i trädgårdskassan, gillar inte att vara där för man har ingen att prata med och det är oftast på kvällarna väldigt lungt och tråkigt. När det väl kommer folk har de mest en väldans massa konstiga frågor om gräsklippar, cyklar och blommfrön, alltså sånt jag inte kan ett dugg om så jag måste ringa till trädgårdavd. hela tiden stackarna. Men men tiden går på tack vare att man får stå och galga kläder åt konfektion. Idag har jag bara galgat massa rosa söta bebis kläder hehe. Klart bättre än senast då det var STORA gubbshorts. Allt blir roligare när det är rosa :P

Eftersom det vart en ganska sen dag idag och M hade inte heller tid att förbereda någon mat (han köpte xbox igår och idag skulle han och min bror inviga nya fifa 08, så han var upptagen hehe) så fick det bli hämtmat. Avokadosallad på Gulan, våran favorit. Lägger inte upp någon dagens mat eftersom de salladerna inte är så fotogeniska men goda är dem iaf :)

Nu ska jag i säng. Imorrn är det först köra M till jobbet som gäller sen är det promenad och sen åka till jobbet. Jobbar endast 16-20, skönt. Sen ska jag hem och ha en slapparkväll och titta på Brokeback Mountin som jag inte sett än!

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0