Dag nr 2



Idag var det dag nummer 2 i äta bättre livet :) Till frukost blev det havregrynsgröt och även en skiva grovt linfröbröd med lite av avokadoröran från igår (därför den är lite brun) som smör, kalkon & keso.
Middagen hade M ansvar för idag eftersom jag slutade 20.30. Det blev grillad kyckling med herrgårdsgrönsaker (Findus frysta), lite jasminris och avokado.

Sen köpte jag tidningen jag glömde köpa igår. Laga lätt heter den och jag har än så länge bara bläddrat i den men den verkar jättebra. Funderar på att ta en miniprenumeration på 4 nr för 99:- och så får man en muffinform på köpet :)

Kommentarer
Postat av: Nataly från gamla klassen i tumba

Tja!

Jag beställde kläder från forever21, köpte ca 12 olika plagg smycken m.m allt som allt gick på 1000 för att kläderna var så billiga varav 380 av de va tullen det är den som kostar.

Klicka att sakerna är en present då bruklar dom släppa igenom allt utan kostnad om dom e schyssta

lycka till

det är absolut värt de så ja tycker du ska göra de!

ha de bra // Nataly

2008-05-08 @ 23:43:50
URL: http://natlime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0