Grym ny design!

Som ni ser så har det skett lite förändringar i min blogg. Världens bästa Cissi har gjort min fina blogg design. Jag är så nöjd så jag vet inte vad jag ska säga :) Den är rosa och SÅ Emilia. Tusen TACK Cissi

Cissi frågade först hur jag ville att den skulle se ut och såklart sa jag rosa först. Och efter att ha funderat på vad jag ska ha på headern så kände jag att min speedy (eller Louis som han heter, hehe) måste vara där för det var ju den som var stora anledningen till att jag började blogga, haha knasigt ja vet. Jag drömde och drömde om den där väskan och jag tjatade och tjatade och drömde lite till hihi, sen blev den min. Jag läste alltså andra tjejers bloggar som hade fina väskor och då ville jag också starta en blogg och därför känns det som att den ska vara med på headern :)

Nu kommer det vara mycket roligare att blogga när jag har en så fin bloggdesign :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0