Min snygging

  

När jag ändå surfar på People.com så är det klart man spanar in vad som är nytt med min snygging John Mayer och ja han är lika söt som vanligt och en kändisflickvän rikare. Han dejtar ju Jennifer Aniston nu. Jag blev ganska chockad när jag läste det för några veckor sedan, skulle blogga om min chock haha men det glömdes bort. Jag blev bara så förvånad för efter att ha varit tillsammans med Jessica Simpson så känns Jennifer Aniston så gammal på något sätt hehe. Aniston är skitsnygg, jag säger inget annat men jag vet inte om jag tycker att min hubbie ska bli som alla andra hollywood boys och go for old stuff haha :P

Och jag tänker tjata igen: KOM TILL SVERIGE JOHN!

Update: ÅÅå nu vill jag se honom ännu mer han turnerar just nu i USA och gissa vem han turnerar med: Colbie Caillat, som jag gillar så mycket. Varför bor man inte i USA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0