När jag ändå är igång

HAHA jag hittade fula gamla paint saker jag ritat när M precis hade flyttat in i sin lägenhet här. Haha det första är en bild över hur jag ville vardags/sovrummet skulle se ut och den andra var någon hall konstruktion jag seriöst trodde att vi skulle bygga haha. För jag vill gömma undan M´s stora förstärkare och den skulle då stå i hålet så skule jag sätta ett tyg över där. Sen ville jag att det skulle bli som en bänk ovan där man kunde sitta. Hehe men det var tur att vi inte gjorde den där. För nu är förstärkaren såld och skorna svämmar över i hallen och som ni ser fanns det ju inte så mycket skoplats i den där hehe.

Tycker ni inte däremot att jag lyckades ganska bra med att måla av Audrey hepburn tavlan med endast paint som verkyg. Hehe jag satt ett bra tag och pillade med den där :P


Men det blev ju som jag ville iaf om man tittar hur det ser ut nu och om man tittar på den första bilden:

  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är crazy gumman :)

2008-05-24 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0