Nya böcker påväg

 

Vi beställde nyss lite böcker från Adlibris.se. Jag ville ha lite inspirerande kokböcker. Så det blev tre stycken kokböcker och varsinn pocket till mig och M. Det blev: "GI till vardags" en bok med bra vardgasrecpet till frukost, lunch, middag, mellanmål och snacks, "101 lätta rätter" en billig liten bok som innehåller mycket recpet dessutom är det bara smalmat som går fort, "Mera Fredagsgourmet" en bok jag velat ha sedan pappa köpte den på bokrean, ingen smalmats kokbok men den här är bra att ha då man ska laga goda fredgasmiddagar och sånt. Sen blev det "Matilde" en bok av Denise rudberg som jag gillar. Jag älskade hennes bok Jenny S och den här boken är sammankopplad med den. För den handlar om Jenny S´s pojkväns exfru. Jag tror den är bra, får väl se :)

Hihi jag är lite stolt att jag redan vid 19 års ålder äger 5 kokböcker :) Matlagning ligger i vår släkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0