Tjejkväll med schlager


Myskväll med massor av godsaker...

Igår var det en riktigt bra eftermiddag för mig. Jag jobbade till 15, egentligen skulle jag inte ha jobbat alls och cissi och jag hade planerat en dag i skärholmen men eftersom jag ändå slutade okej tid så plockade hon upp mig på jobbet och så åkte vi dit en snabbis. Jag hittade en topp och ett par shorts på H&M som jag kan visa senare. Jag var på jakt efter ett förkläde jag hittat på hemtex förra veckan. Men så var det SLUT på Hemtex i skärholmen och jag fick panik. Just bara för att jag äntligen hittat ett perfekt hemmafru-sött-super-girlie förkläde som jag letat efter i ett år så är det slut! Men som tur var så stannade vi på hemtex i heron city och där fanns det, pjuu. 

Efter shoppingen åkte vi till Maxi och handlade gosaker till vår snackskväll: Marabou daim, morötter & gurka med dipp och tacochips med guacamole, mums. På vägen hem från maxi så beställde vi mat när vi lämnade parkeringen. Haha sen åkte vi hem till oss och började traska upp mot lägenheten och så kommer jag på och får fram asgarvandes:

- MATEN!? Och cissi tittar bara skitförvånat på mig och säger:
- Men jag har ju den här och håller fram maxipåsen?
Jag asgarvade så jag fick bara fram - MATEN!!! Haha
Cissi säger igen: -
Men hallå jag håller ju i den! Och sen efter någon sekund tänds en lampa i hennes huvud och hon börjar asgarva och vi åker såklart och hämtar våra sallader och dör av skratt hela vägen till pizzerian... Sånt här händer bara när Cecilia och Emilia är tillsammans haha...

Vi hade iaf en väldigt mysig kväll framför schlagern, trots att cissi inte är något fan av det hela. Men man hinner med väldigt mycket girltalk när alla dåliga låtar uppträdde :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

.. och dåliga låtar var det ju gott om, det är ju schlager ;) hihi

2008-05-25 @ 23:28:05
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0