Vilket väder!

Herregud vilket underbart väder det är idag. Och tydligen ska det fortsätta vara så här, härligt! Jag har legat ute och solat i bikini på altanen i några timmar, klarade inte mer för det var så himla varmt. Nu är jag jättesugen på att åka och bada. Hoppas man kan göra det nästa vecka kanske.

Idag är det ett år sedan jag tog studenten! Kan inte riktigt förstå att det gått ett år redan, vart försvinner all tid? Snart ska jag på min barndomskompis studentmottagning, jag kommer bli nostalgisk och tänka tillbaka på min. Hinner bara vara där i någon halvtimme sedan ska jag hinna med bussen och möta upp M´s syskon i centrum för att ta tåget till stan där vi ska ut och käka och gå på bio.

Nu ska jag ut och njuta av vädret igen :)


Kommentarer
Postat av: leia

så himla skönt med det här vädret....dock är jag världens badkruka....så jag räknar med att doppa mig i sjön högst två ggr i år....men vem vet:)



kramar

Postat av: Emilia

Leia: Ja man får hoppas att vattnet hunnit bli någorlunda varmt för det är ju så skönt tycker jag att ta ett dopp när man solar, blir så vamrt annars :) Hade bra kram

2008-05-30 @ 16:04:17
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Tack för en trevlig kväll igår, trots min köttbit:-(

kram

2008-05-30 @ 17:38:49
Postat av: Emilia

Ja tack desamma, det var jättemysigt :)

2008-05-30 @ 20:50:16
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0