Vill ha, vill ha, vill ha...

Gjorde min gamla vanliga hemnet-runda (jag kollar hus i enskede, lägenheter i vårt område och lyxlägenheter i city) och kikade efter om det hade kommit in några nya objekt att drömma över. Till min stora förvåning ser jag det HÄR, mitt drömhus! Jag skrev om det för ett tag sedan att det var så fint och det är precis ett sådant jag vill ha i framtiden. Och nu ligger det ute igen, det blev alltså inte sålt för det priset säljarna ville ha. Så nu ligger det på acceptpris på 6 mille. Jag trodde de skulle bli sålt direkt men det är ju som sagt sjukt dyrt, hade det legat mer "inne" i enskede typ gamla enskede hade det nog blivit sålt direkt men det här ligger ju mer åt Skarpnäck-hållet och då kanske folk inte vill betala lika mycket. Men men nu får jag iaf tillfälle att spara alla bilderna hehe för jag har ju min lilla inspirationsmapp på datorn och där ska kök och vardagsrums bilderna in! 

Jag vill bli rik så jag kan få ha fint hus :) hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0