Duktiga jag

Ja idag har jag verklign varit duktig. Gick upp 05.20 eftersom att jag började 07.00, jobbade till 16.00 och hade möte fram till 1700. Tog mig tll gymmet och körde 30 minuters crosstrainer riktigt intensivt, var länge sedan jag svettades så mycket haha men det betyder att jag ansträngde mig iaf och sen körde jag 15 min på trappmaskinen och avslutade med lite mag och rumpövningar. Riktigt bra träningspass. Jag känner att jag fått ett bra flyt på träningen nu. Det här var ju tredje dagen på rad jg tränade (!) hehe jag är imponerad på mig själv. Imorgon blir det vilodag och på torsdag kör jag igen :)

Det är allt jag orkar skriva nu haha, nu är det verkligen over and out. Jag kommer somna dirket nu kan jag säga.

Imorgons ska man ju pallra sig upp 05.20 igen :D Weiiii....

Kommentarer
Postat av: Mic

Du är så duktig så gumman :)

2009-02-11 @ 10:49:10
Postat av: angelique

riktig hurtbulle! :D inte alls likt dig, men det är grymt ju! kämpa på! det är dom första veckorna som är jobbiga att komma igång, resten går av bara farten :)

2009-02-11 @ 15:28:28
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ange: Ja det är verkligen inte likt mig haha. Men det är gamla emilia det :) haha Nu har jag börjat mitt "nya" liv haha :)

Du kör väl också på som sjutton nu? Hur går det för dig med träning och så?

2009-02-11 @ 17:18:54
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: angelique

jora det gör jag i den mån jag orkar och kan såklart :P men det går faktiskt förvånansvärt bra med min träning! så får man lite extra träning på jobbet också ;) det gillar jag! haha :D ska försöka hinna bli beach 09 fit innan maj hahaha :D har en bit att vandra!

2009-02-11 @ 23:21:49
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ange: Aa juste men det är alltid bra med gratis motion :)Juste du åker ju snart. Har du fixat ngt boende än? Gud va du måste längta :)

Kram

2009-02-12 @ 22:11:19
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0