Imorgon är det fredag!

Äntligen är det torsdag kväll! Det beyder såklart att det är fredag imorgon och det ska bli så skönt med helg!

Jag längtar tills imorgon kväll för då sa jag och Cissi träffas och ta oss in till Clarion på söder och sitta i baren och dricka vin och äta deras goda räkmacka och bara babbla massa tjejsnack :)



Vår "nyttiga" mat vecka har gått jättebra här hemma. Vi har lagat allt utom laxen med ugnsgrönsakerna som vi hade tänkt idag. Vi kör på hämtsallad idag istället pga av att vi inte orkar något annat hehe. Man är verkligen slut när man kommer hem halv 8 på kvällen efter att ha kört ett stenhårt gympass. Så de dagarna jag dessutom ställer mig i köket och lagar ordentlig mat blir jag till och med imponerad av mig själv hehe. Men det är ju en vanesak också.

Men nu hur jag "hård"tränat 3 gånger den här veckan så nu kan jag koppla av i helgen. Blir nog en långpromenad på söndag om vädret tillåter.

Nu kommer nog M med maten när som helst så jag ska duka lite. Är vrålhungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0