Lillbrorsan blir stor

Igår jobbade jag om sagt. Vi hade en stor grupp som hade konferens och en mindre som hade HLR utbildning. Det var väldigt lugnt och jag jobbade halv 11 till 18 så det var inte så farligt. Efter jobbet åkte vi direkt hem till min familj där vi och släkten skulle fira Simon, min lillebror som fyllde 18 år i måndags. Vi fick ihop en riktigt bra present tillslut, jag och M. Vi hade jättesvårt att komma på en bra present men tillslut blev det en Pol Roger och ett presentkort på MQ. Passade bra till en nybliven 18åring tyckte vi. Känns sjukt att ens lillebror får gå ut på krogen, det känns som om det var igår jag själv var ute första gången med tjejerna på Candy haha. Det var tider det :)

 
Brorsan blev glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0