The perfect Sunday

Tog först en härlig sovmorgon till halv 10 (vaknade av mig själv och var aspigg hehe så det var bara att gå upp). Sen tog jag mig ner till ICA i centrum och köpte på mig till en riktig american breakfast. Det som bjöds var: Amerikanska pannkakor med lönnsirap, kiwi, banan och blåbärssylt och självklart en crossiant till det. Och Brämhults färskpressade halonjuice till detta, mmm kan inte bli bättre. Haha fast den här frukosten är verkligen bara en söndagsfrukost haha för den är så mäktig och inte direkt världens nyttigaste. Men gott var det.


American diner breakfast :)

Efter våran lyxfrukost gjorde vi oss iordning och åkte in till city där vi skulle shoppa lite. Vi spenderade typ 2 timmar på NK i jakt på den perfekta kostymen till älskling (hehe han behöver ju en del suits nu när han ska "mäkkla") Tillslut hittade han en skitsnygg från J.Lindeberg, så den fick det bli. Vi passade även på att köpa våra gardiner från Himla (äntligen!) när vi ändå var på NK, så nu ska vi äntligen få lite hemtrevligt hehe. Vi köpte även en liten present till lille Vincent, jag ÄLSKAR att köpa bebiskläder och kan gå och kolla ur länge som helst hehe men nu hade jag ju M med mig så jag fick inte kolla så länge haha. Undra hur det kommer bli den dagen jag själv ska ha barn, jag kommer ju bli shopaholic på bebiskläder.
Nu på kvällen har vi varit duktiga och varit och tränat. Så den här veckan har jag tränat 3 gånger! :) Det är bra det. Imorgon ska jag testa Pilates på gymmet efter jobbet, det ska bi kul.


Äntligen ska våra fönster få gardiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0