Tröööööött

Jag är verkligen helt slut! Kom hem vid halv 9 efter att ha tränat efter jobbet. Det tar verkligen på krafterna. Men man känner sig ändå väldigt nöjd när man kommer hem och lägger sig i soffan.

På tal om ingenting så har vi en ny dator! Älskling överraskade mig totalt och i förrigår när jag kom hem så hade han varit och köpt en ny laptop. Det är så skönt med en snabbare dator! Detta var efterlängtat!

Andra glädjande nyheter är att J och J´s (våra goda vänner) lille plutt äntligen bestämt sig för att titta ut. Välkomen till världen lilla Vincent ♥ (Om han nu kommer att heta det, men det var det senaste jag fått höra). Jag höll på att smälta när jag fick det söta mmset från bb. Grattis till de fina föräldrarna :)

Nu ska jag sluta skriva innan jag somnar before jag ens hunnit trycka på publicera.
God natt ♥


Kommentarer
Postat av: angelique

ååååh har dom fått nu! va roligt :D

2009-02-04 @ 23:09:24
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0