Back to reality

Då var det slut på det roliga, alltså ledigheten. I måndags började jag jobba igen och vi körde inte med en mjukstart vi. Vi kickade igång med ett event för över 100 personer idag. Så det var mycket att förbereda i måndags inför idag eftersom vi var lediga igår. Men hur som helst så gick det strålande idag. Vi har väldigt mycket events på g nu. Det närmaste är på lördag då vi har 195 personer som kommer fast det är bara vanlig konferens, så det är inga problem.

Det känns ganska konstigt att jobba igen. Man gick ju verkligen ner i dvala under den 2 veckor långa ledigheten. Det blir inte bättre av att alla i min närhet åker utomlands hit och dit. Just nu är min älskling i Florida och glassar sig till den 14:e så jag är ensam hemma, väldigt tråkigt. Men jag ska förhoppningsvis få sällskap av Camilla några dagar :) Problemet är bara att vi inte alltid börjar samtidigt. Men det är hur som helst trevligt med sällskap. Jag hatar att vara ensam, det känns så tragiskt när man sitter och äter själv. Jag är ju van vid att alltid ha någon vid mig.

Jaja nu ska jag äta i min ensamhet haha :P Nej nej jag har sällskap ikväll: Av mina serier på datorn hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0