Dagens: Irriterade

Brevid mig på tunnelbanan: Fjortisar som har 30 lager för mörk foundation och spindelögonfransar och kläder ska vi inte ens tala om, ja detta är inte det som är irriterande för alla har vi varit fjortisar någongång. MEN det som irriterar mig är att de tuggade tuggummi så hårt och så snabbt (!) att jag ville ställa mig upp och bara skrika sluta smaska för i helvete! Sånt där kan verkligen göra mig sjukt irriterad.

Jag vet att jag kan irritera mig på mycket småsaker men det här måste ni väl hålla med mig om att det är GRYMT irriterande?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, det är bra! På dom bara!! :D



O vadå "vi har alla varit fjortisar?" .. du o jag har faktiskt aldrig betett oss sådär i alla fall! Vi var BRA fjortisar ;)

2009-01-20 @ 23:23:08
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Cissi: Haha nej va var väldigt snälla jämfrt med det där. Men jag klandrar dem inte för kläder och smink för man vet ju inte så mycket i den åldern hehe

2009-01-21 @ 21:31:03
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0