En trött Emilia rapporterar

Usch vilken seg vecka! Har knappt orkat sätta mig vid datorn sedan i söndags då jag kom hem från Göteborg. Har blivit 2 sena dagar på jobbet pga av att vi haft mycket på gång så man är verkligen trött när man kommer hem efter 11 timmars arbete varje dag.

Hur som helst, vi hade det jättebra i Göteborg. Det var så kul att träffa Nathalie igen :) Vi hade en hemmamyskväll hos Nathalie och en utekväll med deras kompisar där nere. Vi hade så kul! Så det ska vi självklart göra om :)

Jag längtar väldigt mycket till helg just nu. Inte för att få göra något speciellt utan för att jag bara vill vara ledig. Fast ledigt blir det inte hela helgen för på lördag ska vi ha försäljningsutbildning på jobbet mellan 10-14 så det blir ju att gå up vid 8 ändå. Men M jobbar ändå på lördag så det spelar ingen roll för mig. I helgen ska vi fira älsklingens examen. Nu är han äntligen färdig mäklare. Jag är så stolt :) hihi.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj vad fort han fick göra om tentan! Vad roligt! Du får hälsa o gratta så mycket!! :D

2009-01-30 @ 20:13:25
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Cissi: Han gjorde inte om tentan. Han hade klarat sig men KTH hade slarvat bort hans sista frågor (skandal jag vet) så efter en lång tids bråkanade med lärarna fick han se sin tenta och såg att det saknades två delar som de slarvat bort. Så allt löste sig :)



/EMilia

2009-01-30 @ 23:36:40
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0