Fungerar headern?

Ser nu att headern inte fungerar om man öppnar bloggen i explorer. Åå varför kan inte hela världen bara övergå till Mozilla. Hehe jag har ingen aning om vad som är fel, så nu ska jag prata med Cissi, min expert.

Idag var det ju premiär på gymmet. Det var riktigt kul och vi körde mycket kondition och avslutade med lite styrka. Nu är vi riktigt sugna på att börja gå på alla olika klasser. Men det jag måste skaffa asap är ett par vanliga hörlurar (jag har bara till sony ericsson och ipod) eftersom att varje träningsmaskin har en egen dataskärm där man kan se på tv, lyssna på ipod och koppla in usbminnen. Så jag tänkte ladda mitt usbminne med musik och ta med hörlurar så slipper jag köpa en liten mp3 (var ett tag sugen på typ en ipod shuffle).

Idag kom äntligen älsklingen hem från Florida så nu slipper jag bo ensam :) Nu måste jag verkligen sova, så jag orkar gå upp imorgon.

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Eleni

tudiloo.



Jag känner mig peppad inför vårt nya träningsliv...

hoppas att jag kan träna på måndag, blir nog inte Pilates för jag måste vara i Täby kl 19.

kanske kör jag lunchträning om jag hinner.

imorgon är det fredag

Ha en mysig kväll med älsklingen



kram

2009-01-15 @ 22:10:43
Postat av: Emilia

Hej Eleni :)



Jag är vädligt peppad jag med :) Det var riktigt nice att träna idag med, trots att det var en fredagseftermiddag. Nu jäklar! haha.

Ses på måndag,

Kram

2009-01-16 @ 23:26:08
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Rohan

För mig syns headern och den är riktigt snygg! Fast å andra sidan så sitter jag i mozilla, explorer är verkligen inte bra.

2009-01-19 @ 09:01:01
URL: http://rohans.blogg.se/
Postat av: Emilia

Rohan:

Va bra att det fungerar nu :) Ja mozilla är verkligen mycket bättre än explorer :)

2009-01-20 @ 21:31:03
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0