Imorgon bär det av

Äntligen är det torsdag! Det betyder att vi åker till Göteborg imorgon, weiii. Självklart så reser Camilla och jag troget med moderbolaget haha, så nu är det bäst för dem att de sköter sig. Vi kommer säkert känna igen flera från personalen ombord eftersom nästan alla varit hos oss på utbildningar flera gånger. Hoppas bara att det inte blir förseningar, fast då blir det intresant att se hur personalen agerar. Nu blev det mycket jobbsnack här hehe och det lär ju bli en del tågsnack mellan mig och Milla imorgon på tåget också haha.

I Göteborg kommer vi att ha en myskväll hemma hos Nathalie och en utekväll med hennes gbg gäng. Det kommer bli så kul och jag är så taggad.

Nu ska jag snart sova så jag orkar upp till tåget imorgon. God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fullständig rapport imorgon! hoppas att ni hade superkul.

kram E, ps glöm inte pilates kläderna ds

2009-01-25 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0