Nostalgi

Jag sitter just nu och lyssnar på Spotify, det blir nästan lite youtube effekten när man loggar in där, man hittar så mycket nytt men speciellt gamla låtar man hade glömt bort, så man fastnar lätt länge. Jag satt och gick igenom några partyremixar och så kom jag till låten nedan. Det är ingen bra låt NU jag vet, den är rätt så hemsk faktiskt. MEN wow vilken känsla jag får i hela kroppen när jag hör den låten. Det är som att man hoppar rakt tillbaka till högstadiet igen.



Som sagt, nostalgi eller vad ;) Undrar verkligen varför man gillar de där bebis rösterna så mycket när man var 13 år :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har också Spotify nu! :D Gick ut med allmän tiggning på Facebook o fick napp på en överbliven invite ;)

2009-01-20 @ 23:24:49
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Jessica o bebisen som aldrig vill komma!!

Haha fyfan den där låten alltså! :D

2009-01-21 @ 08:11:39
Postat av: Anonym

Cissi: Aa va bra. Det är himla nice när man bara vill sitta vid datorn och lyssna på musik. Man slipper leta i mappar och koppla in hårddiskar osv.



Jessica: Ja den är riktigt gammal :) Det var days det :P

2009-01-21 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0