Ny design och nytt liv ;)

Gillar ni nya desigen?
Jag är supernöjd! Såklart är det Cissi som varit i farten igen. Hon är så duktigt på sånt här!

Imorrn är det premiär för mig hihi. Jag ska nämligen börja träna, på riktigt! Och just nu är jag så jäkla taggad och varje morgon när jag gått förbi gymmet och sett hur de lastat in alla nya och fina saker har jag bara blivit ännu mer sugen. Hehe jag såg i expressen idag att det tydligen är big news. Jag tror iaf eller jag hoppas att jag kommer känna mig lika taggad efter några veckor. I better, för nu är jag ju fast med det här gymkortet i ett år :)

Så imorrn är det team Emilia, Camilla och Eleni på gymmet ;) Det känns så kul att man kommer ha lite träningskompisar, då kan man peppa varandra och gå på klasser tillsammans.

Nu ska jag se på mitt efterlängtade ny avsnitt av Gossip Girl. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0