Dilemma! Köpa eller inte köpa?



Var och shoppade lite igår eller ja det skulle ju inte bli en shoppingrunda. Meningen var bara att jag och älsklingen skulle stanna snabbt på Gina Tricot för att jag skulle  köpa den här tröjan fast i mörkgrått:
 Men den fanns ju självklart inte så då blev jag lite ledsen och sa: Men nu måste jag ju köpa något istället för tröjan. Hehe och då hittade jag massor med grejor. Och det slutade med att jag köpte de tre plaggen som är ovanför. En bolero fast den var guldfärgad, ett par mörka denim-stuprörsjeans och en "farfar"kofta i mörkgrönt. 

Sedan då till dilemmat. Jag prövade även ett lila partylinne med  jättesöt sidenbands-rosett i midjan. Finns ej någon bild men finns med på reklamfilmen för festtopparpå Gina Tricot´s hemsida. Sen funderar jag också på att köpa det svarta linnet/toppen i svart sidenliknade material som också är med på samma reklamfilm.
Den svarta toppen, snygg med leggins och pumps till en utekväll.
  Så gällande den svarta och den lila toppen, köpa eller inte köpa?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0