En lång dag..

Usch nu är jag trött! Lyckades sluta vid fem iaf så jag kunde komma iväg i hyfsad tid, stannade sedan i stan med älsklingen och hjälpte honom med lite shopping. Sedan kom jag hem vid sju-tiden. Ingen hemma, suck. Ringer: Vart är ni? Då var de tydligen på öppet hus på en gymnasieskola med min lillebror. Så min tomma mage fick vänta på mcdonalds maten som de tillslut kom hem med. Proppa i sig en Chicken tasty, mums! Nu är klockan redan halv 9, omg! Iväg med mamma och övningskör i södertälje och tillslut så kommer vi hem. Och här sitter jag nu och klockan är 23:08! OMG! Jag måste sova. Imorrn är det "lilla uppkörningen" som gäller klockan halv 9. Klarar jag denna så blir det rikiga uppkörningen snart, weii. Wish me good luck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0