Piffa upp ditt kök, enklet och billigt

Eftersom att jag ofta skriver om inredningsprylar nu när min honey flyttat in i egen lägenhet så är det väl på tiden att jag öppnar en egen kategori för det.

Jag har försökt att komma på något roligt för älsklingens kök eftersom att det just nu ser ganska trist ut. Väggarna är helvita, likaså köksluckorna och kaklet. Så det blir väldigt vitt och för lite intryck. Efter att ha surfat runt så hittade jag den perfekta lösningen: Kakeldekorer

Att jag inte tänkt på det förut. Det piggar ju verkligen upp köket plus att det är billigt och enkelt och så kan man ändra det lätt om man tröttnar på det. Här på Kungsholmens färgbutik hittade jag massor med roliga dekorer.

108200-182 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0